ដំណាក់កាលនៃការឈានទៅដល់ការទប់លំនឹង
កុមារដែលមានអាយុក្រោម 4 ឆ្នាំត្រូវរៀនពីរបៀបគ្រប់គ្រងរាងកាយរបស់ពួកគេ និងផ្លាស់ទីក្នុងទិសដៅណាមួយដែលបានផ្តល់ឱ្យ បន្ទាប់មកកែលម្អចលនារបស់ពួកគេបន្តិចម្តងៗ ខណៈពេលដែលផ្លាស់ទីជើងរបស់ពួកគេទៅម្ខាងនៅអាយុ 4 ឆ្នាំ ក្មេងៗអាចដើរបានដោយប្រើជើងម្ខាងបោះទៅមុខជើងម្ខាងទៀតនៅលើធ្នឹមដែលមានទំហំធំជាងជើងរបស់ពួកគេមួយដងកន្លះ
នៅអាយុ ៦ ឆ្នាំ ក្មេងៗអាចដើរបានដោយប្រើជើងម្ខាងបោះទៅមុខជើងម្ខាងទៀតនៅលើធ្នឹមដែលមានទំហំយ៉ាងហោចណាស់ប៉ុនជើងរបស់ពួកគេ។
ការអភិវឌ្ឍចលនា:
ការអភិវឌ្ឍចលនារបស់ក្មេងមានមូលដ្ឋានទាក់ទងនិងចលនា ហ្សែន និងចិត្តរបស់ពួកគេ។ផលិតផលមួយអាចមានឥទ្ធិពលលើការអភិវឌ្ឍចលនារបស់ក្មេងបើសិនជាវាធ្វើការខាងផ្នែកចលនា។ផ្នែកចលនានេះមានសមាសធាតុមួយចំនួនធំ: ការដឹងពីរាងកាយខ្លួន ការសម្របសម្រួលខ្លាំង លំនឹង ការសម្របរវាងដៃនិងភ្នែក ជំនាញខាងធ្វើចលនា និង ការដឹងទីកន្លែងនិងពេលវេលា។
ការដឹងពីរាងកាយខ្លួន
ការដឹងពីរាងកាយខ្លួនគឺជាការតំណាងដែលក្មេងមានលើរាងកាយរបស់គេ ដែលអនុញ្ញាតិគេឲ្យមានការទទួលបានជាងមុនទាក់ទិននិងកាយវិការ និងការយល់ដឹងរាងកាយពួកគេ ហើយទូទៅជាងនេះ យល់ដឹងពីខ្លួនឯង។វាមុនដំបូងចេញមកពីញាណ និងសកម្មភាព ("រាងកាយមានអារម្មណ៏ រាងកាយធ្វើសកម្មភាព") ("រាងកាយតំណាង ", ដែលជាការគូររាងបុរស)។
ក្មេងកាន់តែចេញសកម្មភាព គេកាន់តែធ្វើឲ្យការដឹងពីរាងកាយខ្លួនប្រសើរ ហើយចេញសកម្មភាពមកវិញកាន់តែប្រសើរ។
ការគ្រប់គ្រងចលនាភ្នែក
ការសហការរវាងដៃនិងភ្នែករួមបញ្ចូលសកម្មភាពដែលជួយតម្រង់នូវអ្វីដែលប្រើគ្រប់រឺផ្នែកខ្លះនៃរាងកាយសម្រាប់កុមារដែលក្មេងបំផុត ការដើរតាមផ្លូវតូចៗបន្ទាប់មកតម្រង់រករបស់ដែលធំនិងគោលដៅដែលធំដោយប្រើដៃ ជើងហើយបន្ទាប់មកទទួលបាននូវភាពច្បាស់លាស់នូវការគ្រប់គ្រងដ៏ប្រសើរដោយប្រើម្រាមដៃ: ការគោះ ចងខ្សែ សសេរ។
ការវិវឌ្ឍការយល់នូវទីកន្លែងនិងពេលវេលា
ការវិវឌ្ឍការយល់នូវទីកន្លែងនិងពេលវេលារួមបញ្ចូលគ្រប់យ៉ាងទាក់ទងនិងការយល់ដឹងពីពេលរបស់ក្មេង (មុន/ក្រោយ សកម្មភាពជាប្រចាំ ថ្ងៃ/យប់ រដូវ ជាដើម។) និងទីកន្លែង (នៅមុខ/ពីក្រោយ លើ/ក្រោម ស្តាំ/ឆ្វេង ល
ពត៌មានរបស់អ្នកប្រើប្រាស់:
សូមកុំទុកវានៅលើកម្រាលអិដ្ឋដោយផ្ទាល់ ប៉ុន្តែត្រូវជ្រើសរើសកម្រាលការពារដើម្បីកុំអោយខូចកម្រាលអិដ្ឋរបស់អ្នក